sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Comori...du Maroc

     Cadoul meu de Craciun a ajuns un pic mai tarziu....dar bine ca a ajuns. :)
Pentru ca viata "comoda" din Romania l-a gonit in Maroc, fratiorul meu m-a facut sa descopr minunile uleiului de argan, iar mai nou, a sapunului negru si a apei de trandafiri.
     Pentru ca il folosesc de mai mult timp (8 luni), am sa va enumar cateva din efectele uleiului de argan (testate), apoi voi reveni cu efectele celorlalte produse pe care urmeaza sa le folosesc.
     Pe scurt, denumirea de "aurul verde al Marocului" i se potriveste perfect: piele hidratata,fina,reducerea si (aproape) disparitia cicatricilor ( de la varsat de vant si de la un cos pe care l-am stors de un miliard de ori, incat mi-a ramas cicatrice), atenuarea (nu disparitia) vergeturilor.Mentionez ca am fost consecventa in utilizarea lui.Niciun produs nu face minuni daca nu te tii "de treaba".Intra repede in piele, nu persista senzatia "uleioasa".
    Pentru cei interesati, as avea vreo 3 sticlute (125 ml) la care as putea sa renunt pana la urmatorul pachet.Contactati-ma pe mail in caz ca...:).

  Apa de trandafiri, sapun negru, ulei de argan

           Ulei de argan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu