duminică, 24 martie 2013

Saculet vintage mireasa

                                      Buna!!! Sper ca aveti o duminica minunata!
        Pentru ca e duminica si trebuie sa ma abtin de la crosetat, m-am gandit sa postez ce-am mai facut zilele astea. Pentru ca tot se poarta nuntile "ca pe vremea bunicii" anul acesta (adica dantele lucrate manual, panglici si accesorii crosetate), am respectat trend-ul si am crosetat un saculet pentru mireasa. Din bumbac tip macrame, ivoire, decorat cu floricele cusute manual, este perfect pentru o mireasa romantica, nostalgica, care apreciaza unicitatea! La cerere, poate fi decorat cu perlute sau alte decoratiuni care se regasesc pe rochia de mireasa. Urmeaza acul de par si jartiera asortata :P ! Asa ca: Stay tuned!
Pentru comenzi, lasati-mi un comentariu cu numele, adresa si un numar de telefon pentru contact. Se poatee comanda si pe alb.
Iata si pozele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu