luni, 22 iulie 2013

Inca o provocare de vacanta...rozmarin infuzat in ulei de masline


   Fiind in Sicilia si intalnindu-ma cu rozmarinul si salvia la tot pasul, ce-mi trecu' prin minte? De ce sa nu fac un ulei infuzat? Primul ales a fost rozmarinul. Cu proprietati speciale, acesta nu este folosit doar pentru aromatizarea mancarurilor, ci si in cosmetica si farmacie. Acesta regenereaza celulele de la nivelul pielii si stimuleaza circulatia sangelui, intareste capilarele, protejeaza structurile celulare de actiunea radicalilor liberi si de aceea face minuni pentru tenul imbatranit. Actioneaza in profunzime si are rol detoxifiant.
Cele mai importante componente ale rozmarinului sunt acizii continuti, care au proprietati antioxidante si antiinflamatoare. In aromaterapie, se foloseste impotriva migrenelor.
   Toate astea m-au convins si m-am apucat de treaba: am uscat rozmarinul, am umplut un borcanel cu planta si am turnat peste, ulei de masline. L-am depozitat la intuneric si vor trece in jur de 30 zile pana va putea fi folosit pentru masaj sau, de ce nu, in sapunuri si alte cosmetice.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu