miercuri, 21 august 2013

Rochita crosetata...cu fundita


 Azi am terminat o rochita inceputa acum ceva timp si pe care o lasasem balta pentru ca au aparut alte prioritati. Asa ca ieri si azi am mesterit pana am terminat-o. Este din bumbac moale si mai grosut, drept pentru care poate fi folosita in anotimpurile reci cu un body sau o camasuta pe dedesubt, dar si vara pe pielea goala pentru ca materialul permite asta. Fundita crosetata o face dragalasa, ca si printesa ce o va purta. Se incheie la spate cu doi nasturei sidefati.






Pentru partea de jos m-am inspirat din urmatoarea schema gasita pe internet si am adaptat-o.


Rochita se gaseste de vanzare in magazinul meu Breslo. Daca aveti alte dorinte sau idei, nu ezitati sa mi le comunicati si voi incerca sa reproduc ce va doriti!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu